3 תשובות
איך שאת מרגישה. אם את מרגישה מספיק "שלמה" בשביל לעבוד שם, ואת מעוניינת לכי על זה..
אנונימי
אם את מרגישה שאת יכולה לתרום לזולת בלי שזה יעלה לך בדימוי עצמי נמוך תעשי בכיף
אם ייתנו לך אז כן חח חח
candy yum yum
באותו הנושא: