2 תשובות
כמות הקלוריות על שתי קוביות שוקולד לבן הן תפסיקי להיות כזו אובססיבית לקלוריות.
תאמיני לי שמשתי קוביות את לא הולכת להשמין, בגיל שלך את לא צריכה לספור קלוריות בכלל, את צריכה אותן להתפתחות.
אסור לך ככה להתייחס אליהן כל כך הרבה,
ככה משתגעים ואפילו מפתחים מחלת נפש.
תאכלי בריא ודברים מזינים, תמנעי משטויות ואת בסדר גמור.