2 תשובות
אני מכינה קפה מאוד טעים! שימי לתוך הכוס כמה כפיות סוכר לפי איך שאת אוהבת אותו דבר גם כפיות או כפית קפה ואז תשפכי קצת מים לתערובת ותערבבי עד שיוצא לך צבע כזה חום בהיר ואז את פשוט שמה מים רותחים וחלב וזה יוצא באמת טעים אפילו עם קצת קצפתxd
אנונימית
אי אפשר, רק להוסיף יותר סוכר, וקפה הוא בעיקר בשביל לעורר וגם אפשר לקנות נטול קפאין.
באותו הנושא: