3 תשובות
פשוט ללכת כל פעם שהיא באה אלייך..
תלוי... אם את ממש ילדה שכאילו הכי לא לפגוע בשניה וכאלה אז בעדינות כזה תתרחקי וזה אבל אם את כזאת שאומרת מה שאת מרגישה פשוט תגידי לה בפנים הכול
תנסי להתרחק בעדינות
באותו הנושא: