3 תשובות
כדי שיהיה שמח כמו בתחילת הקשר את צריכה לצאת איתו יותר, לפלרטט איתו יותר וליצור יותר רגעים רומנטיים שלכם ביחד.
שואל השאלה:
חח כנראה לא הבנת אותי נכון חח..
חברה שלי עצובה כי קרה לה משהו, ניסיתי לדבר איתה אבל קשה לה והיא ממש עצובה ניסיתי להצחיק אותה אבל לא הצליח לי.
אשמח אולי לבדיחות, או אפילו איך לדבר איתה כדי שזה יעבור לה והיא תיהיה שמחה שוב
למה היא עצובה?