2 תשובות
לא! אל תפגעי בעצמך! אל תעשי כלום! אני בטוח שאת חשובה ושאת תחסרי למלא אנשים! בבקשה אל תעשי כלום!
סתם חרא אם היית רוצה למות היית מתה מזמן בלי להגיד שלום ובלי להצהיר לכולם.
אנונימית