2 תשובות
למה את לא יכולה לבוא לביתספר?
תעשי מאמץ ותבואי לעשות את המבחן מועד ב' כי כנראה לא תהיה לך עוד הזדמנות לעשות אותה
אני במשתמש אחר זואת אני... אני לא אומר פה את הסיבה שאני לא יכולה ללכת מחר
באותו הנושא: