התחברות
הרשמה
חלמתי שנפרדתי מחבר שלי וחזרתי לאקס שלי ואז הבנתי כמה אני אוהבת את חבר שלי, נפרדתי מהאקס וחזרתי לחבר. מה זה אומר?
4 בנובמבר 2015, 07:02
אקסים
געגועים
חבר
חברות
יחסים
פרידות
תשובה אחת
שיש מצב שאת קצת מתגעגעת אליו ועדיין איפשהוא מרגישה אליו משהו חחח
one piece
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שנפרדתי מחבר שלי כי..
האקס שלי שלח לי תמונה שלו עם חבר (עבר שבועיים מאז שנפרדנו), למה והאם כדי לענות?
זה נורמלי שנפרדתי מחבר שלי כי הוא יצא אתמול לבר עם חברים?
איך לעודד את חברה שלי שנפרדה לפני שבוע מחבר שלה היא לא מפסיקה לבכות.
זה הגיוני שהאקס ירצה אותי בחזרה אחרי שנה וחצי למרות שהוא זה שנפרד ממני?
איך אפשר לעודד חברה שנפרדה מחבר שלה?
אחרי שנפרדנו האקס שלי קרא לי סטוקרית משהו כזה מה זה בכלל?
חלמתי שחזרתי לצבא, ושלא השתחררתי בכלל, מה זה אומר?
חלמתי על האקס שלי, מה זה אומר?
אני רוצה לחזור לאקס שלי, אני זו שנפרדה ממנו והוא ממש מסתכל עלי כל פעם שהוא רואה אותי בבית ספר, איך לחזור אליו?
חלמתי על האקס שלי.. למה?