4 תשובות
שואל השאלה:
חחח איך ידעת שהתעסקתי בפלאפון חחח?
חחח איך ידעת שהתעסקתי בפלאפון חחח?
אנונימי
דרכתי*. ואין למי.
פעם הבאה, לעזוב את הפון ולהסתכל לאן שרגלייך הולכות.
פעם הבאה, לעזוב את הפון ולהסתכל לאן שרגלייך הולכות.
מה אחשלי מה להתלונן שטויות כולה צואה! אחי לא סוף העולם אל תתלונן אל תהיה מלשין אחי פשוט פעם הבאה שים לב יותר..:)
להסתכל בפעם הבאה היטב,
את רוב הפקחים זה לא מעניין אבל אתה יכול לנסות
את רוב הפקחים זה לא מעניין אבל אתה יכול לנסות
באותו הנושא: