8 תשובות
כן
אנונימית
לא, אני מתגנדרת ומטפחת את הגוף בשביל עצמי, לא בשביל אף אחד.
מי שרוצה לאהוב אותי שיאהב אותי איך שאני ולא איך שהוא מעדיף או בשבילו.
מי שרוצה לאהוב אותי שיאהב אותי איך שאני ולא איך שהוא מעדיף או בשבילו.
את האמת? לא.. אני מנסה להיות מי שאני באמת ולא לעשות פוזות של איפור או משהו
מי שתגיד לא היא שקרנית!
כל אחת מתגנדרת בשביל בן שהיא אוהבת או בנים בכלל אבל גם בשביל עצמה.
כל אחת מתגנדרת בשביל בן שהיא אוהבת או בנים בכלל אבל גם בשביל עצמה.
לא, אני עושה את זה בשביל ההרגשה שלי.
לא.
אני עושה את זה בשביל עצמי.
אני עושה את זה בשביל עצמי.
לא, אני מתלבשת איך שבא לי ואיך שאני אוהבת, אני לא הולכת להתגנדר בשביל אף אחד ובמיוחד לא בשביל מישהו שאני אוהבת
לא ואני גם ממש לא שקרנית.
חוץ מזה שאני כמעט ולא מתגנדרת, כשאני כן אני עושה את זה בשביל עצמי.
חוץ מזה שאני כמעט ולא מתגנדרת, כשאני כן אני עושה את זה בשביל עצמי.
באותו הנושא: