התחברות
הרשמה
אני אוהבת אותו והוא אוהב אותי, אבל הבעיה היא שאח שלו הוא האקס שלי מה לעשות? ואני והאקס לא ניפרדנו בצורה נחמדה כול כך...
27 במרץ 2012, 17:17
אהבה
אהבות נעורים
בני נוער
יחסים
אקסים
חברות
תשובה אחת
אז מה.. אל תשימי לב אליו. תהיה איתו ולא עם האקס. את ייכולה לדבר איתו ולגמור איתו קצת יותר יפה.. אבל בכללי את לא צריכה לשים לב עליו ותלכו לבית שלך יותר מהבית שלו אז...
ס
סטייסי ;]
באותו הנושא:
הילד שאני אוהב שלח לי סמס ובו הוא כתב שהוא אוהב אותי!
אני אוהבת אותו והוא אוהב אותי
אני אוהבת מישהו והוא לא אוהב אותי...
הקראש שלי יודע שאני אוהבת אותו, והוא אוהב אותי, אבל הוא לא עושה כלום עם זה כי הוא מתבייש. איך לגרום לו לעשות צעד?
למה האקס שלי נפרד ממני אם הוא אוהב אותי? כי ששאלתי אותו אם הוא אוהב הוא אמר שזה לא קשור לאהבה..
יש מישהו שאני אוהבת אותו והוא כנראה גם אוהב אותי
אם הוא רושם "אני אוהב אותך" וגם אני אוהבת אותו אז מה אני יכולה לענות לו?
הייתם מעדיפים להיתחתן עם מישהו שאתם אוהבים אבל הוא לא אוהב אותכם או להתחתן אם מישהו שאוהב אותכם אבל אתם לא אוהבים אותו?
הוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו אבל
היי, יש לי מישהו בכיתה שאני מחבבת אבל אני חושבת שהוא אוהב מישהי אחרת, ואיך אפשר לדעת אם הוא אוהב אותה או אם הוא אוהב אותי?
איך לדעת אם הוא מאוהב בי או סתם אוהב אותי בתור ידיד טוב?