7 תשובות
בלילה יורדים במשקל ובגלל זה בבוקר המשקל יורד
כן, זה נכון. בלילה המשקל יורד ובבוקר כשאת נשקלת המשקל יהיה שונה מהמשקל שנשקלת אתמול.
בגלל זה אומרים שבבוקר המשקל הוא המשקל ה"אמיתי" של הגוף ושעדיף להישקל בבוקר.
בגלל זה אומרים שבבוקר המשקל הוא המשקל ה"אמיתי" של הגוף ושעדיף להישקל בבוקר.
ברור כי זה לא רק המשקל של הגוף שלך, יש לך גם אוכל בתןך הגוף
אנונימית
כן זה נכון
ברור שבבוקר פחות. אחרי הארוחה ובלילה הגוף מפרק את האוכל ושורף אנרגיה
כן, בטח.
צריך לבחור יום אחד קבוע בשבוע שבו את בודקת כמה את שוקלת, ולעשות את זה ישר על הבוקר, אחרי שאת עושה פיפי.
צריך לבחור יום אחד קבוע בשבוע שבו את בודקת כמה את שוקלת, ולעשות את זה ישר על הבוקר, אחרי שאת עושה פיפי.
ברור.. בוא נגיד שמי שרוצה להישקל כמו שצריך צריך לקום בבוקר עם תחתונים לפני שהכניס פירור או טיפה לפה