5 תשובות
אהה נכון גם הגובה מוסיף המון.. אני חושבת שאת אמורה לרדת אולי 3 או 4 קילו או שבכלל לא אי אפשר לדעת צריך לראות אותך כדי לדעת...
אנונימית
הייתי באותו מצב כמוך.. פרטי
את לא ממש שמנה.. (-;
זה בגלל הגובה שלך, ככל שאת יותר גבוה המשקל עולה.
המשקל שלך צריך להיות משהו באזור הזה וגם קצת פחות מזה d:
זה בגלל הגובה שלך, ככל שאת יותר גבוה המשקל עולה.
המשקל שלך צריך להיות משהו באזור הזה וגם קצת פחות מזה d:
אנונימי
בין שבע לעשר קילו, אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לבוא לציאט אני לומדת את הדברים האלה (:
מקווה שעזרתי ;-))
מקווה שעזרתי ;-))
יש לך גובה ממש יפה! אני 1.73 וגם בת 14
ואת צריכה להוריד 8 קילו בערך... אבל אם נוח לך עם איך שאת נראית אל תשימי על אף אחד!
ואת צריכה להוריד 8 קילו בערך... אבל אם נוח לך עם איך שאת נראית אל תשימי על אף אחד!
אנונימית