4 תשובות
מצטרפת לשאלה
אני אישית חושבת שזה התראה לנאמנים
אני אישית חושבת שזה התראה לנאמנים
זה מגיע פה באתר והנאמנים יכולים לראות, אבל כמובן גם ההנהלה מוחקת.
זה לא עושה לנו התראה אבל אנחנו יכולים ללחוץ על "דיווחים לנאמנים" ויש שם את כל הדיווחים.
מערכת סטיפס יכולה גם למחוק.
מערכת סטיפס יכולה גם למחוק.
זה מגיע לנאמנים ולמערכת.
הם גם רואים מי המשתמש שדיווח.
הם גם רואים מי המשתמש שדיווח.
באותו הנושא: