6 תשובות
ברור xd
מאוהב XDD
ברור שכן הייתה לי חברה אתיופית.4 שנים והמשפחה שלה הייתה סבבה איתי
אנונימוס
אם הן יפות ונחמדות למה לא? בשמחה
אנונימוס
הן לא יפות, אני לא יודעת לגבי האופי..
אם הן יפות נחמדות וכיפיות - אז אין סיבה בעולם שלא!
אנונימי
לא הם לא יפות
אנונימי
באותו הנושא: