7 תשובות
כן..
כן מאוד..!
קודם כל אין דבר כזה חרשנים
יש דבר כזה: משתדלים ועושים הכל להצלחה
וברור שמורות יאהבו אותם אלה מה? את רוצה שמורות יאהבו עצלנים שלא עושים שיעורי בית ומרשים לעצמם הרבה מידי בכיתה? זה קצת לא הגיוני לפחות לא בבית ספר שלי
יש דבר כזה: משתדלים ועושים הכל להצלחה
וברור שמורות יאהבו אותם אלה מה? את רוצה שמורות יאהבו עצלנים שלא עושים שיעורי בית ומרשים לעצמם הרבה מידי בכיתה? זה קצת לא הגיוני לפחות לא בבית ספר שלי
שואל השאלה:
חח אבל למה?
חח אבל למה?
אנונימית
בואי נחשוב למה...
את מצפה שמורה תאהב מישהו מפגר? או שמרשה לעצמו יותר מידי?
את מצפה שמורה תאהב מישהו מפגר? או שמרשה לעצמו יותר מידי?
אנונימי
ואני מסכימה עם קרנושית..
באותו הנושא: