התחברות
הרשמה
מה יותר יפה לשלוח באינסטגרם לזמרת ברכה וסרטון של 14 שניות או תמונה, שלי ושלה וברכה?
4 בדצמבר 2015, 12:19
ברכות
יום הולדת
ברכה
כתיבה בהזמנה
תמונות
תשובה אחת
לדעתי תמונה
ח
חן!
באותו הנושא:
מי זמרת יותר שווה לדעתכם נועה קירל או עדי ביטי?
נכון שאבריל לאבין אחת הזמרות היותר טובות שהיו?
איזו זמרת יותר חשה - עדי ביטי או נועה קירל?
יש דבר כזה באינסטגרם זמרות מתחילות באינסטגרם. מי שמכיר איזה אתם הכי אוהבים (כאלה מהארץ) איך קוראים לשם משתמש שלהן?
האם לשלוח למשהי שנידלקתי באינסטגרם פעם לשלוח לה היי?
אני רוצה להתחיל איתה- זה יפה לשלוח לה הודעה באינסטגרם: איזה יפה את?
אם אני חוסמת מישהו באינסטגרם הוא עדיין יכול לשלוח לי הודעות בפרטי?
זה פדיחה לשלוח לילד מהכיתה שלי שאני רוצה לעקוב אחריו באינסטגרם?
מי לדעתכם זמרת יותר טובה- מדיסון ביר או היילי סטיינפלד?
אפשר לשלוח הודעות באינסטגרם במחשב? איך?
היי, כשאני מנסה לשלוח הודעה באינסטגרם זה כותב לי שגיאה איך פותרים את זה?