22 תשובות
את בת 13, למה את צריכה חוטיני?!
את אשכרה בת 13 מה את צריכה חוטיני?
לדעתי גיל 13 זה צעיר מידי לחוטיני
אבל את יכולה לקנות מכל חנות הלבשה תחתונה או מדלתא
כמעט בכל חנות של הלבשה תחתונה, (או בחלקה של הלבשה תחתונה אם זה בחנות גדולה). כמה זה עולה אני לא יודעת.
כל חנות של הלבשה תחתונה אבל לא נראה לי כדי לך בגיל הזה..
את פאקינג בת 13 מה לך ולחוטיני?
חנות להלבשה תחתונה.
מזה משנה בת כמה היא מאיפה לכם אוליי זה נוח לה יותר. תפסיקו כבר לשפוט
אנונימית
שואל השאלה:
לכל המתנפלות עלי אני ראיתי אצל כמה חברות שלי שהם לובשות חוטיני וזה נורא יפה אז בא לי גם ללבוש כי זה ממש מעצב את התחת יפה
אנונימית
חבל שאתם סוטים מהנושא, הילדה שאלה שאלה ורצתה תשובה לא הטפת מוסר, ואני חושבת שיש בכל חנות של הלבשה תחתונה, לא בעיה למצוא.
שואל השאלה:
זאת מהתגובה האחרונה שמעליי תודה רבה רבה לך ותודה על העזרה לכל מי שענתה לי
אנונימית
חחח בכיף מאמי, בהצלחה
את יכולה לקנות ב intima
אני לבשתי בפעם הראשונה בגיל שלך.. והתחרטתי על הרגע הזה.
כל היום לא היה לי נוח.
עוד שנה שנתיים תתחילי ללבוש. בגיל הזה אין ממש טעם.
אנונימית .-.
כל חנויות ההלבשה התחתונה
ואל תתייחסי לתגובות פה חוטיני זה לא משהו מיני זה בסהכ תחתון.. אין לזה גיל..
אנונימית
יש בכל חנות הלבשה תחתונה ובחנויות בגדים בדרכ גם יש. אני ממש אוהבת את של אמריקן איגל אבל זה יקר
חוטיני זה לא בריא ללבוש, תקראי על זה מאמרים.
אנונימית
את בת 13 את לא צריכה את זה
אבל בכל זאת.. לכי לאפרודיה יש להם מבצעים על כל סוגי החוטיני
דלתה, אפרודיטה וזה בדיוק כמו תחתונים רגילים רק יותר נוח מה אתם עושים עניין? גם עולה אותו דבר
אמריקן איגל יש 4 ב-100
ויש את זה בכל חנות בגדים
גם אני שמה חוטיני ואני בת 14...
לא בשביל בנים ולא בשביל אפחד...
זה נוח ואני לא יכולה לשים תחתון עגול..
לכל מי שיש בעיה שילך לה***דיין
את יכולה לקנות בוויקטוריה סיקרט ובדלתא,.. במשביר..
ראיתי פעם שיש גם בג'ינה באיזה 5 שקל אבל זה יותר מיי זול
אנונימית
בגיל הזה כבר מתחילים לשים חוטיני היום! מה התנפלתם עליה... את יכולה לקנות בארי (אמריקן איגל).. אני קניתי שם פעם ראשונה. זה 4 ב100 שקל לפי דעתי והם די איכותיים
אנונימית