5 תשובות
הפרעה דו קוטבית אולי?
ממש לא הפרעה דו קוטבית.^
אפשר לדעת איך יכול להיות מחשבות טרודניות ועוד קשות שהם לא ocd? ואני שואלת ברצינות אשמח להסבר?
אנונימית
ולנאמן שמחק לי תתשובה תחת הכיתוב שטויות באתר מובילות לחסימה אני באמת לא מבין מה אתה רוצה מחיי ואיזה שטות עשיתי מקווה שתענה
אנונימי
מחשבות פולשניות. לא יודע מה באנגלית. גם אני עובר את זה אם באלך לדבר על זה אני פה
אנונימי
באותו הנושא: