20 תשובות
לא רוצה
thoughts ששינתה כינוי ל-nemesis, פעם היינו מדברות המון. עכשיו פחות (כמעט ולא), אבל אני עדיין נורא אוהבת אותה, ומתגעגעת אליה:/

bamba aduma
המסתורי1, בגפוט, hhh, אחת שיודעת:d..
אף אחד לא רןצה לדבר איתי xd
#foreveralone
יש יותר משניים.
המשתמשת i'm. ממש נפתחתי אליה
המשתמשת דניאל המתוקה שגם, אבל היא נעלמה מאז סופ"ש
יש יותר משתיים, הם כבר חברים שלי גם אם הם לא רוצים.
-מטרידה סדרתית-
the elephant
ultrasonic

אנונימית
chocolate masterpiece ששינתה כינוי לsilence משהו, ופעם הצקנו אחת לשניה המון אבל אז הזקנתי ונעשיתי ממורמרת.
וspanish dreams:) שבקושי דיברנו לאחרונה
Aro
"כל כך חם שעברתי מhot לyes" המדהימה.
אין לי עוד מישהו.
u watch me bleed.
לאחרונה הקשר נהרס, אבל עדיין אוהב אותה.
im a cat-monster:*
דמיינו שיש פה כינוי מתוחכם^^
הו אנונימית...*blush*
הו דוד...*blush*

לנושא:
דוד
someonekaka
❤redemption❤
theelephant
אנונימית
אנונימית1234567890445

אנונימי5638659

אוהבת אתכם <3
life goes on
❤redemption❤
microwave
theelephant
just like i care
אנונימי
אני מופתע שאף אחד לא ציין את שוקולד.
אנונימי בשוק