4 תשובות
אם הוא אך ורק וירטואלי, לא. כי:
1. אין לי מושג אם מי שעומד מאחורי המסך הוא באמת מי שאני חושבת שהוא.
2. הוא לא נמצא לידי, מאיפה לי לדעת מה הוא עושה בזמנו החופשי, אם הוא באמת נאמן לי.
3. כשאנחנו מדברים בצ'אטים אנחנו מראים רק את הדברים הטובים שבנו, קל לסנן דברים רעים, ולכן זו לא היכרות מלאה ואמיתית.
1. אין לי מושג אם מי שעומד מאחורי המסך הוא באמת מי שאני חושבת שהוא.
2. הוא לא נמצא לידי, מאיפה לי לדעת מה הוא עושה בזמנו החופשי, אם הוא באמת נאמן לי.
3. כשאנחנו מדברים בצ'אטים אנחנו מראים רק את הדברים הטובים שבנו, קל לסנן דברים רעים, ולכן זו לא היכרות מלאה ואמיתית.
שואל השאלה:
אקושמוקו- אקולוקו חח
אקושמוקו- אקולוקו חח
אנונימית
אני אישית מסכימה... למה לא?
מה זה אקושמוקו
אנונימי
באותו הנושא: