התחברות
הרשמה
אומרים לי שאני יפה, ומזכירה את גל גדות, בעיקר באזור העיניים... למה אני לא מרגישה ככה? -_-
8 בדצמבר 2015, 08:42
דימוי עצמי
צבע עיניים
גל גדות
השוואת יופי
ביטחון עצמי
2 תשובות
כי את לא אוהבת את איך שאת נראת?
כמו שיראו לך מישהי וכולם יגידו שהיא יפה ורק את תחשבי שהיא מכוערת.
A
Alice.
כי כנראה מי שאמר לך שקרן
the best for you