2 תשובות
כל בן אדם הוא אינדיבידואלי.
הידיים שלי והידיים שלך בנויות אותו דבר בבסיסן, אבל הן נראות שונה.
הפנים שלי מכילות את אותם איברים כמו הפנים שלך, אבל הן נראות שונה.
רוב בני האדם מתחילים עם אותו בסיס אבל השאר משתנה בהתאם לבן אדם וליחודיות שלו.
לכל אחד יש סביבה אחרת, חוויות אחרות, הורים אחרים, הרגלים אחרים, חברים אחרים
האופי מתפתח לפי איך שגודלים
גם לפעמים אחים תאומים שגודלים באותה סביבה עם אותם חברים יש להם אישיות אחרת, בגלל שכל בן אדם מתפתח אחרת ומוצא לנכון להתנהגות אחרת.