3 תשובות
גם אני כזאת ואני כל כך רוצה לחזור לתקופה לא ניצלתי אותה מספיק טוב
אם את כבר גדולה וזה עושה אותך מאושרת- אני מניחה שזה בגלל הנוסטלגיה שמתעוררת בך. או הגעגוע לתמימות האינסופית.
כי לא התבגרת לחלוטין ועדיין יש בך צד ילדותי שזה לגמרי בסדר