7 תשובות
אני לא הולכת
לא
אנונימית
אני הולך היום חח
משעמם
משנה לשנה זה הולך ונהיה יותר גרוע הפסטיגלים של פעם היו ממש יפים היום כבר פחות
לא...
אני הולכת ביום שני וחברות שלי שהיו שם אמרו שהוא ממש טוב.. (:
אני לא הלכתי