9 תשובות
לא חח
לא
לא
אני בכלל לא הדלקתי
אני בכלל לא הדלקתי
יש לי חנוכייה אבל אני מדליקה אותה בכל פעם שמשעמם לי וסתם נרות רנדומליים חח, אז אין לי תשובה xd.
אני לא הדלקתי בכלל כי לא הייתה לי סבלנות לזה.-.
שואל השאלה:
נשמע כיף לשחק אם חנוכייה
נשמע כיף לשחק אם חנוכייה
אנונימית
כן שחכתי
אני לא שחכתי חיחי:)
לא, אנחנו הדלקנו (:
באותו הנושא: