3 תשובות
אל תקשיבי לתגובה הראשונה טלפון נהדר מצלמת סלפי מאוד איכותית
כדאי לך אני לא אומר סתם
אצל דוד שלי יש ת הטלפון הוא אומר שהוא טוב
הוא מגעיל רצח היה לי איתו ולא היסתדרתי איתו אפילו שבועיים כולם אמרו לי שהוא טוב אפילו יותר מאייפון גלאקסי ואל גי אבל הוא חרא טלפון