התחברות
הרשמה
לספר למישהו שאת אוהבת מה את מרגישה לגבי היחסים שלכם - טוב או לא טוב?
14 בדצמבר 2015, 21:06
מצב רוח
ביטחון עצמי
בטחון עצמי
4 תשובות
תלוי למי את מספרת
I
I am a beautiful girl
אם את סומכת עליו, ואין לך בעיה איתו ספרי לו.
(
(?***פרינסס***?)- אפרסקסית.
תספרי
ס
סתם ילדה טובה .;)
אם את סומכת עליו אז כן
e
eitan999
באותו הנושא:
אני הולך להיפרד מחברה שלי לספר לה שאני מאוהב במישהי אחרת או לא?
אני מאוהבת בחבר של אח שלי, לספר לאח שלי שיש לי רגשות כלפי החבר שלו או שעדיף לספר לזה שאני אוהבת שאני מרגישה כלפיו משהו ואז בטח זה יגיע לאח שלי?
מה אתם מרגישים לגבי החזרה לבית ספר מחר?
פליטה של עדי ביטי לגבי הבית ספר שבו היא לומדת.
אני דתיה. איך לספר למישהו שאני אוהבת אותו?
מישהי/ו יכול/ה לעזור לי לגבי מישהו שאני אוהבת בפרטי?
אני מרגישה חולשה מאתמול, כואב לי הגב והשרירים ואני מרגישה חלשה ממה זה נובע?
למישהו יש מושג איפה אפשר לקנות תיקי גב אבל לא כמו של בית ספר האלה שכולם הולכים על הגב בממש זול?
בזמן האחרון אני מרגישה לא בנוח לגבי הגוף שלי
שאלה לגבי בית ספר
משהו יכול לעזור לי בתנך לגבי ספר שמואל זה דחוף, אני צריכה להגיש עבודה למחר!