9 תשובות
world of warcraft
אנונימי
שום משחק 0.0
life is strange.
starcraft
starcraft
הפיל לא ישן?
הפיל אף פעם לא ישן
חח. חח לך לישון פילי
אנונימי
שינה זה לחלשים.
לישון זה לפוסיות
אני לא משחקת במשחקים אבל אם כבר minecraft אהבתי את המשחק הזה בעבר.
באותו הנושא: