10 תשובות
לא תני כיף!
לא, גם אצלי._.
לא, גם אצלי...:)
וואו לא גם אצלי במכללה
מפגרים פשוט.. או שישימו על חימום או שלא ישימו בכלל
12 מעלות בנתניה
מפגרים פשוט.. או שישימו על חימום או שלא ישימו בכלל
12 מעלות בנתניה
אנונימית
חחח כן אמאלה זה שריטה או מה
אצל כולם חח
לא, גם אצלי. שיכחדו. בואי נשים את כולם בכיתה אחת שידליקו מזגן כמה שבא להם.
לא גם אצלי אבל יש לזה פתרון
אני אחד מהם
וכן
חם.
וכן
חם.
באותו הנושא: