4 תשובות
בגלל שאת רגילה לחזייה בטח
אנונימי
כי בטח לבשת את החזייה הרבה זמן והיא נצמדה לך לגוף והיא עשתה לך סימנים באזור החזה?
אנונימית
גם אני ככה חחח
בגלל שאת התרגלת לחזייה
בגלל שאת התרגלת לחזייה
כי את לא רגילה.
באותו הנושא: