3 תשובות
אני יכולה:)
האימפריאליזם היא בעצם תהליך מלפני כמה מאות שנים שמדינה אחרת וחזקה כמו אנגליה וצרפת מגיעים לאזורים נידחים באפריקה או במזרח הרחוק וכופה עליה את השלטון שלה שזה אומר שהם חייבים לדבר בשפתם, לחיות כמנהגם כמו שהיה בארץ ישראל שהיו העותומאנים, סליחה אם זה לא עזר לך כל כך כי זה חומר שלמדתי מזמן אבל בכל זאת רציתי לעזור.
מוזמנת לשלוח לי הודעה אם את צריכה עזרה