30 תשובות
ימנית, והרבה מגדירים אותי כקיצונית
את לא טועה
ימנית
ימנית
יש פה גם הרבה שמאלנים אל תדאגי
מרכז לגמרי
יש לי דעות שנחשבות ימניות אבל יש לי גם דעות שמאלניות בנושאים אחרים
אבל הכל בצורה לא מוקצנת
יש לי דעות שנחשבות ימניות אבל יש לי גם דעות שמאלניות בנושאים אחרים
אבל הכל בצורה לא מוקצנת
אני חושבת שהרוב פה ימנים. בכ''מ, אני ימנית.
הרוב בעולם ימנים כן אתה צודק שמאלנים יש הרבה פחות אבל בסדר כל אחד והשוני שלו.
אגב אני ימני:)
אגב אני ימני:)
ימנית תמיד.
על פי העובדה שהאוכלוסייה מורכבת מרוב ימני,
ויש פה הרבה בני נוער שנוטים לבחור החלטות פזיזות ללא בסיס.
הרוב ימניים.
ויש פה הרבה בני נוער שנוטים לבחור החלטות פזיזות ללא בסיס.
הרוב ימניים.
ימנית.
ימנית
ימנית והרוב ימין כי לרוב אכפת יותר מהביטחון שלהם והמדינה שלהם מאשר שוויון ואחדות והזדמנויות (רציני, השמאל דוגל באחווה חברתית ) והימין דוגל ביותר ביטחון גם אם הוא מפסיק בדרכו את החברה המתוקנת
ימנים.
אמצע נוטה לימין
שמאלנית
אני שמאלנית.
ימנית לפעמים קיצון
אמצע נוטה לימין... כי לפי דעתי, מסכנים כל האנשים שרוצים לקחת לנו את המדינה, הם עברו שטיפת מוח...
שמאלני
שואל השאלה:
אני לא שמאלנית
אני לא שמאלנית
ימנית קיצונית (:
ימנית:)
אני ימנית לגמרי
אני הולך אחרי דעותיו של המאסטר האחד והיחיד שבאמת הביא תועלת למידנה הממורמרת הזאת מאיר כהנא
רוב המשתמשים כאן הם ימניים - מה גם שאפשר לראות את זה בבירור לפי הפלוסים שמקבלים משתמשים ימניים לעומת משתמשים שמאליים.
אני מגדירה את עצמי כימנית מתונה.
אני מגדירה את עצמי כימנית מתונה.
אני נוטה לימין אבל משהו בהוויה החדשה הזו של זרמים בימין שטוענים שהמדינה הזו צריכה להיות דתית מחליאים אותי ומזכירים לי את איראן.
אני אוהבת את המדינה שלי. רוצה אותה שלמה. רוצה אותה קיימת. רוצה שקורבנות החללים לא יהיו לשווא.
אני אוהבת את המדינה שלי. רוצה אותה שלמה. רוצה אותה קיימת. רוצה שקורבנות החללים לא יהיו לשווא.
ימנית,
שמאלנית, לא קיצונית
ימנית שמאלית אמצעית... מישהו יכול להסביר לי איפה למעלה למטה?
למה שמים מינוסים לשמאלנים?
קשה לקבל דעות שונות? אפשר כבר לדעת מה הגיל ומה רמת הבגרות של רב האנשים פה.
ואני ימנית
קשה לקבל דעות שונות? אפשר כבר לדעת מה הגיל ומה רמת הבגרות של רב האנשים פה.
ואני ימנית
אנונימית
ימני נוטה לקיצוני
אנונימי