9 תשובות
אתה צריך שיכתיבו לך את ההודעה? או שתאמר לה פנים מול פנים?
שואל השאלה:
שיכתיבו הודעה
אנונימי
קודם כל זה שהיא כתבה לך בוואצ אפ זה כבר אומר שהיא פחדנית
זאת שיחה שעושים רק פנים אל פנים..
אתה יכול לענות בעקיף ולהגיד לה שתדבר איתה ישירות, או שאם זה מפדח אותך או משהו אז תסנן..
תתקשר ותגיד לה זה יותר טוב מהודעה
שואל השאלה:
אז מה נגיד לה?
אנונימי
שמעי, את ממש חמודה ואני אוהב לדבר איתך אבל אני אוהב אותך כידידה.
אנונימית
אין ממש דרך להגיד את זה בלי שזה יפגע
תגיד למה אתה לא מעוניין (כי אתה לא אוהב אותה, אתה לא רוצה חברה או כל סיבה שיש לך.)
שאתה מצטער ואתה לא מרגיש כמוה
זה לדעתי מה שאתה צריך לומר לה אם אתם קרובים -
" היי... את יודעת שאת חברה קרובה שלי, גם אני אוהב אותך אבל בתור ידידה. את כמו אחותי (הקטנה/הגדולה)... אני אשמח אם נדבר על זה פנים מול פנים ולא בהודעות".
ואם אתם לא קרובים -
"היי... אני מצטער, אבל אני לא אוהב אותך באותה צורה... אני מחבב אותך בתור ידידה".

ותדבר איתה על זה פנים מול פנים!

ואם יש עוד סיבה למה אתה לא אוהב אותה או למה אתה לא רוצה לנסות תאמר לה! תהיה כנה. ככה או ככה זה יפגע בה.

בהצלחה