13 תשובות
לא.
נופ
כן, כי את השטן בהתגלמותו, ואת קיימת, רחלצי3>
כשהשטן שואל אותך שאלה כזאת קשה שלא להאמין
חח כן בוא לבית ספר שלי תראה את המורה שלי למתמטיקה תכיר את השטן אישית
אנונימית
אני אוהבת את לוציפר
כן, אני מאמינה בקיומי
נופ...
אני מאמין רק בדבר אחד... מוות...
אני מאמין רק בדבר אחד... מוות...
לדעתי אלוהים הוא גם השטן.. אז כן.
לא, רק במוות
אחמ
הכינוי שלך זה שטן
ואני רואה אותו
אז המ, כן._.
הכינוי שלך זה שטן
ואני רואה אותו
אז המ, כן._.