4 תשובות
נראה לי מודים..
אנונימית
רגע מה?! שינית את השאלה!
זה בקשר לכנס מנהיגים
אם כן אז גם אני ההיתי שם (כיתה ז)

זה טיפה אחרי שחקים קחי מונית ושאת מגיעה לשחקים המונית תמשיך ושאת רואה כמו מקום די גדול מכוסה בברזנט כחול וירוק כזה תעצרי שם יש צמוד לזה את הקמפוס כתוב על שלט זה ממש קרוב לשחקים
זה ליד אשכול הפיס:)