6 תשובות
בטח.
כן
כן, אני עכשיו בלי חולצת תלבושת.
תכלס בכמעט כל בתי הספר אחרי החודשים הראשוניים המורים וההנהלה שמים פחות על תלבושת אחידה..
כן.
כן, יש הרבה.
אצלי צריך אבל אף אחד לא באמת שם לב אם מגיעים בלי
אצלי צריך אבל אף אחד לא באמת שם לב אם מגיעים בלי
באותו הנושא: