6 תשובות
ירשמו לך חיסור?
היה לך חיסור לשיעור
יהיה לך חיסור..
ירשמו לך חיסור.
ירשמו לך שלא היית בשיעור
חח אני הייתי בהתחלה כשהיא הקריאה שמות, ואז יצאתי בזמן שהיא כתבה ולא שמה.
אז הלכתי למרכז קניתי פיצה ואז העמדתי פנים שאני לוחם ג'די עם מטאטה ושקית במסדרון...
באותו הנושא: