11 תשובות
אין לי אבא, הוא מת.
הכי מבאס בארץ
לא, שלך? ימעדר\בטטה.

אני גרועה עזבו -_-
כן, הוא בא לתקוע לך מעדר בפנים
אולי
אבל מה שבטוח שלך לא
חח דווקא זאת שמעליי הרגה אותי xd
אנונימית
תכתבי לו
לא, אבל הוא מחבל ביגלל זה יצאתי כזאת פצצה
לחח ^^
חח יהיה מצחיק לכתוב כמו בתגובות הראשונות שכתבו לך אבל לכתוב אבא שלי היה גנן אבל הוא נפטר או משהו כזה xd
כן.

חח אהבתי את זה שמעלה ^ xd
תעשי את זה מלחיץ כזה בסגנון "אבא שלי מת כשהייתי בת 5."
כתבי אין לי אבא חח והוא ילחץ ואז תגידי שזה סתם בצחוק ויש לך
לא הוא טבח
אנונימית
לא, הוא מתאגרף (:
חחיי