4 תשובות
תתנסח להתרחק ממנו, פחות להתסכל עליו ולחשוב עליו.
למה לצאת מזה? אולי תרוויחי?
בכל אופן, אם את לא מעוניינת- אל תתחילי איתו קשר, כשאת רואה אותו תתעלמי ותתרחקי.
כל עוד את לא בקשר ממשי איתו יהיה לך קל לשכוח.
להעסיק את עצמך בדברים אחרים, להתחבר לבנים אחרים ובעיקרון לתת לזמן לעשות את שלו.
תתרחקי ממנו
אל תכניסי את עצמך למצבים שאת צריכה להיות איתו