9 תשובות
אני אוכלת בשר. כי שווארמה.
צמחונית, כי אני לא מסוגלת לאכול משהו שהיה פעם חיי
טבעונית, בגלל מה שעושים לחיות
צמחונית כי בשר זה לא טעים ואני לא אוהבת את התחושה שמשהו שפעם רצה לחיות יותר ממני נאכל על ידי מרגישה קניבלית..
צימחונית כי חלמתי שרוצים לאכול את המשפחה שלי
טבעונית.
למרות שכפרתי פעם אחת d:
ומסיבה אידיאולוגית.
טבעוני מטעמי בריאות ואקולוגיה.
טבעונית-לא רוצה לאכול על חשבון חיים של מישהו אחר.