13 תשובות
לא בוחרים להתאהב, ותאמיני לי שזה רק נשמע טוב d:
את כולה בת 13
הי
זה יבוא לבד עם הזמן
לא לחפש את זה
זה הכי טוב:)
לפעמים הצד השני לא מרגיש אותו דבר
ויכולים להיפגע מזה
או שלצד השני יש אגו
נו די לשגע עם התראות, תכתבי הכול בבת אחת
תקשיבי, בחיים איאפשר לבחור במי להתאהב זה קורה לבד ובזמן שלו.. כנראה שעדיין לא פגשת מישהו שיתאים לך או משהו כזה. סבלנות הכול לטובה:)
תאמיני לי...
אני בגיל שלך וכבר הספיקו לשבור לי את הלב...
וזה קשה מאוד...
לא כדאי לך להתאהב...
את רק בת 13.
רק לפני שנה חגגת בת מצווש.

את עוד צעירה, זה יגיע במוקדם או במאוחר, אז אין לך מה לדאוג.
תאמיני לי להתאהב זה לא תמיד טוב.. אני גדולה ממך בשנה ולאהוב מישהו זה מעיק ובדרך כלל הוא לא מחזיר אהבה וזה מבאס; ( את תמצאי את האהבה שלך ;)
באותו הנושא: