3 תשובות
זה בהגדרות גרפיקה, אבל תנסה ctrl + alt + up (חץ למעלה)
אתה עושה בשולחן עבודה קליק ימיני
ואז יהיה לך תצוגה או מאפיינים גרפים עם חץ נפתח ואז יהיה סיבוב תשחק עם זה
ואז יהיה לך תצוגה או מאפיינים גרפים עם חץ נפתח ואז יהיה סיבוב תשחק עם זה
שואל השאלה:
a serpent's kiss תודה! זה עבד d:
a serpent's kiss תודה! זה עבד d:
אנונימי
באותו הנושא: