12 תשובות
יש מצבים שכן ויש מצבים שלא
דוגרי אני לא אוהב בנות שתלטניות
לא זה היה מוסיף
חח אנונימי
לא רק שהן הכי חכמות הן גם הכי לא תמימות
לא רק שהן הכי חכמות הן גם הכי לא תמימות
אנונימית
לא, אני ממש מקווה שלא התכוונתם לתמימות בצורה כחולה
אחח תינוקים בני 13 12 עונים.. עד מתי - פרצוף מיואש של האימוגי -
אנונימית
זו בדיוק אני כשהייתי בבית ספר
חח מה אכפת לך? שיוריד להם! את לא חייה בשביל לקבל דירוג מאף אחד
חח מה אכפת לך? שיוריד להם! את לא חייה בשביל לקבל דירוג מאף אחד
אנונימית מה קשור?
זה דווקא די הפוך.
אצלי לפחות זה ככה.
בנות שקטות וביישניות הן כמעט אם לא תמיד החכמות יותר, המודעות יותר והמיניות יותר.
true story
אצלי לפחות זה ככה.
בנות שקטות וביישניות הן כמעט אם לא תמיד החכמות יותר, המודעות יותר והמיניות יותר.
true story
חח כל כך אני...
מה אכפת לך מה הם חושבים?!
מה אכפת לך מה הם חושבים?!
השקטות בדרך כלל הם הכי חכמות
אנונימי
אם אני מפרש נכון את ה"לא תמימה" ;)
אז ממש ממש לא!
אז ממש ממש לא!
באותו הנושא: