תשובה אחת
אם תרצי לדבר אני אשמח *~* באמת, את יכולה לבכות לי כמה שאת רוצה תרגישי בנוח.. את יכולה לפרוק, לספר, לשפוך מה שאת מרגישה.. חשוב לא להישאר עם הדיכאון לבד, זה לא טוב את לא צריכה לסבול ולא מגיע לך..
אני כאן תמיד בשבילך אל תתבישי מאמי ❤
אני כאן תמיד בשבילך אל תתבישי מאמי ❤
באותו הנושא: