5 תשובות
האמברקס הוא בלם ידני. אם לא מורידים אותו עד הסוף אז זה כאילו מחזיקים מעט את דוושת הבלם. נסיעה שכזו שוחקת את הבלמים ובסופו של דבר לאחר מספר נסיעות שכאלו ) תיצטרך להחליף אותם מוקדם מהרגיל.
לא עושה נזק, פשוט הרכב לא יסע במהירות ותוך כדי יש אזהרה בלוח שעונים
אנונימי
קודם כול יכול להיות שלא נגרם שום נזק כיוון שהבלמים בכלל לא נגעו בדיסקיות.
באופן כללי אולי נגרמה שחיקה של הדיסקיות, אם זה רציני יש לפעמים קצת ריח של חומר שרוף.
זה לא סוף העולם, תלוי כמה נסעת אבל קשה להאמין שניגרם נזק.
(אגב - גם לי זה קרה, כמה פעמים)
באופן כללי אולי נגרמה שחיקה של הדיסקיות, אם זה רציני יש לפעמים קצת ריח של חומר שרוף.
זה לא סוף העולם, תלוי כמה נסעת אבל קשה להאמין שניגרם נזק.
(אגב - גם לי זה קרה, כמה פעמים)
צר לי שמשיבים ללא ידע אמיתי בנושא. האמברקס או ידית בלם עזר הינה מערכת בפני עצמה ואין לה כל קשר למערכת הבלימה הקדמית או האחורית! כאשר אתה מרים את ידית אתה מושך כבל המסתעף ל-2 תופי הבלם הנמצאים בגלגלים האחוריים. במידה ולא הורדת עד הסוף הבלמים האחוריים (של ידית הבלם) נשחקים ואף עלולים לגרום לבעירה! אם עברת את זה בשלום וידית הבלם בסדר אתה יכול לנסוע בשקט עד לטיפול הבאת בקש שיבדקו לך את ידית הבלם.
בהצלחה
בהצלחה
ישנם 4 פרמטרים שישפיעו על התשובה
1. כמה חזק היה משוך האמברקס.
2. כמה זמן נמשכה הנסיעה.
3. באיזה מהירות ממוצעת היה הרכב.
4. איזה מרחק עבר.
באופן עקרוני מדובר בשחיקה של מכלולים
עומס על מערכת הבלימה, מומנט פיטול על הציריות, עומס על הגיר ועומס על המנוע.
ככל שבכל הסעיפים המספר היה גדול יותר כך היה גדול יותר הבלאי..
1. כמה חזק היה משוך האמברקס.
2. כמה זמן נמשכה הנסיעה.
3. באיזה מהירות ממוצעת היה הרכב.
4. איזה מרחק עבר.
באופן עקרוני מדובר בשחיקה של מכלולים
עומס על מערכת הבלימה, מומנט פיטול על הציריות, עומס על הגיר ועומס על המנוע.
ככל שבכל הסעיפים המספר היה גדול יותר כך היה גדול יותר הבלאי..
באותו הנושא: