8 תשובות
כל אחד ואחת יש את העדפה שלו/שלה.
גברים ישתו בדכ בירה או שתיה קלה או צ'ייסר למינהם
נשים יש שישתו בירה, יש שיזמינו בסגנון בריזר ( משקה אלכוהולי בטעמים) או קוקטיילים למינהם, שתייה קלה.

כמו זה שמעליי שותים מה שאוהבים. אני לא שתיינית ואני מזמינה רק בירה ורק סוג אחד (סטלה/קורונה) זה ממש עיניין של טעם אישי.
ותאמיני לי שיש לפעמים אנשים שבאים לפאב רק בשביל האוירה הכיפית ובשביל לרקוד ושותים רק קולה או מיץ תפוזים ואפילו מים. עשיתי את זה מלא פעמים עם חברות וידידים בגלל שכולם ירגישו בנוח ולא יהיה מישהו מקופח
הכל עניין של טעם.
אם כולם מזמינים וודקה ואן גוך זה לא אומר שגם את צריכה להזמין.
תתחילי מהבסיס ותזמיני חצי גולדסטאר:)
שואל השאלה:
גולדסטאר זה לא כזה טעים
אני מכירה את אקסל גם ורק אקסל טעים לי מבין השניים
אבל לא מביך להזמין אקסל?
אנונימית
לא חושבת
אקסל זה משקה אנרגיה ללא אלכוהול. מוסיפים את זה לוודקה בשביל הטעם.
לא נראה לי שלהזמין אקסל אמור להיות מביך, אבל נראה לי שיותר תהני מבריזר או שנדי.
אם את ממש חסרת ניסיון ביציאות לבארים ובסגנון, ממליץ שתזמיני שנדי (shendi) או בריזר (breezer). במידה ואת יותר בקטע של בירות, אז אני מניח שתתחברי לקורונה או אולי להייניקן, וברמת הצ'ייסרים קחי פיג' או שנאפס.
מנסיון של דברים שבנות הזמינו ואהבו כשיצאנו עם חברים:)