6 תשובות
אל תילחצי אולי זאת סתם מחלה,
תשתי תרופה ותדברי עם אמא או אבא
תשתי תרופה ותדברי עם אמא או אבא
היה לי חום 40 וכאבה לי הגרון ובחילות וזה... זו שפעת רגילה לגמרי. יותר מדי מאוחר לחיסון, לכי לרופא והוא ירחיב
סיכוי די קלוש!
בדרך כלל תיראי נפיחות באזור הגרון.
בכל מקרה תמיד אפשר ללכת לרופא שיבדוק!
הכי חשוב לא לפחד, תחשבי חיובי!
בדרך כלל תיראי נפיחות באזור הגרון.
בכל מקרה תמיד אפשר ללכת לרופא שיבדוק!
הכי חשוב לא לפחד, תחשבי חיובי!
הסיכויי כמעט 0%, אני לא מקצועית אבל 37.8 זה לא חום גבוהה בכל מקרה לכי לרופא
אין לך למה להיות בלחץ, העובדה ששפעת החזירים פרצה לא אומרת שכל דבר אפשרי עכשיו זה תסמין לשפעת הזו.
נשמע כמו שפעת רגילה לגמרי, גם החום שלך גבולי מאוד (עדיין חום, אל תתני להורים להגיד שאין לך)
קחי לעצמך כמה ימים בבית, לכי לרופא לימי מחלה.
שבוע ואת בסדר גמור.
נשמע כמו שפעת רגילה לגמרי, גם החום שלך גבולי מאוד (עדיין חום, אל תתני להורים להגיד שאין לך)
קחי לעצמך כמה ימים בבית, לכי לרופא לימי מחלה.
שבוע ואת בסדר גמור.
סיכוי די קלוש, רוב הסיכויים שזה וירוס ויראלי. ממליצה לך לפנות לרופא כי אף אחד כאן לא באמת יכול לדעת. תרגישי טוב!