12 תשובות
צודקים! לא כדאי!
זה לא בריא, העין עדיין גדלה
בגיל 21 בערך נראה לי שאפשר
אנונימי
לא בהכרח, זה תלוי בעדשות שאת קונה.
אם המחיר יחסית זול לעדשות תדעי שהן לא טובות, עדשות שלא הורסות את הראיה והן באמת טובות בדרכ יותר יקרות ואיכותיות.
שואל השאלה:
אממ למי שאמר שהעין גודלת אז היא לא העין זה האיבר היחידי שלו גודל... וכמה בערך זה יעלה?
סליחה, לא גודלת
מתפתחת
אנונימי
אף פעם לא ידעתי בדיוק, אבל יש לי חברה שקנתה עדשות ב300 אני חושבת והן היו מעולות אבל הן לא החזיקו להרבה זמן.
שואל השאלה:
כן אבל הצבע של העניים שלי הוא דומה לחרא ואני רוצה עדשות בצבע אפור
לדעתי לא כדאי לך. גם אני רציתי עדשות צבע אבל כאלה שהן באמת איכותיות הן יקרות ומחזיקות לחודש בדרך כלל..
אפשר
זה לא כאילו שאת תלכי עם העדשות האלה כל יום כל היום כמו עדשות ראייה רגילות
אם את הולכת עם זה פעם ב זה בסדר
בשימוש נכון והתאמה נכונה ואם העדשות הן עם אישור fda או משרד הבריאות אז הן לא מסוכנות.
שואל השאלה:
היי אלי גל אתה יכול להמליץ לי על עדשות טובות אני רוצה בצבע אפור וכמה שיותר זולות..
פרשלוק, פרשקון, סופלקס, סופלנס, קולור-ויו... יש המון סוגים. המחירים תלןיים בחנות שממנה קונים