12 תשובות
את צריך לשתות מים
שואל השאלה:
לא עוזר לי מים והקאתי פעמיים
לא עוזר לי מים והקאתי פעמיים
אנונימית
תנוחי, תנוחי, תנוחי, תנוחי, תנוחי, תנוחי, את חייבת, לכי לישון, ותקומי מחר ותרגישי יותר טוב^_^
תעלי למיון. לב זה לא משחק
שואל השאלה:
מיון?
מיון?
אנונימית
תלוי כמה כואב לך.. שתית בעבר ככה וזה לא קרה? אם זה פעם ראשונה שזה קורה הייתי ממליצה ללכת לביהח..
שואל השאלה:
פעם ראשונה שאני מרגישה ככה כי שתיתי שתי אקסאלים אחד עם וודקה והשני נקי
פעם ראשונה שאני מרגישה ככה כי שתיתי שתי אקסאלים אחד עם וודקה והשני נקי
אנונימית
יעבור לך תשטפי פנים. ותנוחי.
שואל השאלה:
עד עכשיו לא עבר לי
עד עכשיו לא עבר לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת ואני שוטפת עכשיו תבית
אני בת ואני שוטפת עכשיו תבית
אנונימית
לנוח. לשתות הרבה מים.
אתה צריך להימנע מפעילות אקטיבית יותר מדי תשב תירגע תנוח טיפה
באותו הנושא: